Έγραψε ιστορία η ακαδημία της Γεροσκήπου FC… Πρωταθλήτρια η ομάδα Κ17!

Από: Γιώργος Γεωργίου

Ιστορική είναι η σημερινή (19/4) ημέρα για την ακαδημία της Γεροσκήπου FC!

Η ομάδα Κ17 επικράτησε στο Δημοτικό Στάδιο “Μιχ. Κυπριανού” με 3-0 της ΑΠΕΑ Ακρωτηρίου και είναι και μαθηματικά η νέα πρωταθλήτρια στο Παγκύπριο πρωτάθλημα Νέων Κ17!

Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα απονεμήθηκε στους νέους πρωταθλητές το τρόπαιο και ακολούθησαν ξέφρενα πανηγύρια από τους ποδοσφαιριστές !