Για το Σάββατο 18 Απριλίου είναι προγραμματισμένος ο πρώτος ημιτελικός Κυπέλλου ανάμεσα σε Μανδριά και Χρυσομηλιά Αγίου Αμβροσίου Κερύνειας.
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να πραγματοποιηθεί στο Κοινοτικό γήπεδο Μανδριών, με ώρα έναρξης στις 16:00.
Ο αγώνας είναι μονός, με την ομάδα που θα επικρατήσει να παίρνει αυτόματα και το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό.
Ο δεύτερος ημιτελικός θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Απριλίου, ανάμεσα στις ομάδες των Άρμου FC και Μιλτιάδη Τάλας.