Το πάθος έφερε ένταση στο ημίχρονο του ΑΠΟΠ- Φοίνιξ

Από: Μαρίνα Σταύρου

Ξεκίνησε σήμερα η φάση των playoffs του πρωταθλήματος Β1 κατηγορίας με αναμέτρηση στο Άκης Κλεάνθους ανάμεσα στον ΑΠΟΠ και τον Φοίνικα Λεμεσού.

Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι για το ποια ομάδα θα πάρει το πρώτο ροζ φύλλο αγώνος στην προσπάθεια να συμπληρώσει δυο νίκες και να πάει στον τελικό ανόδου για την Α κατηγορία κάθε φάση στις δύο πλευρες του παρκέ είχε πάθος και ένταση.

Πιο τεταμένα όμως ήταν τα πράγματα στη τελευταία φάση του Α ημιχρόνου που έληξε με 34-25 υπερ του ΑΠΟΠ όταν στο τελευταίο σουτ προκλήθηκε αντιπαράθεση με αποτέλεσμα να απειληθεί επεισόδιο.

Ευτυχώς τα πνεύματα ηρεμησαν και οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια χωρίς περαιτέρω νεύρα.