Eπίλεκτη ΣΤΟΚ: Νίκη με “τεσσάρα” για τον ΑΠΟΠ Πόλης!

Από: Γιώργος Γεωργίου

Την τρίτη σερί νίκη στο πρωτάθλημα της Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ πανηγύρισε το απόγευμα του Σαββάτου στο Δημοτικό Στάδιο Πόλης Χρυσοχούς ο ΑΠΟΠ Πόλης!

Η ομάδα του Κώστα Καϊάφα επικράτησε με το εντυπωσιακό 4-1 του Αθλητικού Ομίλου Αυγόρου, σε παιχνίδι που αφορούσε την 27η αγωνιστική.

Τα γκολ για τους νικητές πέτυχαν οι Αγινά, Μπουμουά, Πατσαλίδης και Σάββα. Για τους φιλοξενούμενους ισοφάρισε προσωρινά σε 1-1 ο Θεοδούλου με εύστοχο χτύπημα πέναλτι.

Με τη νίκη ο ΑΠΟΠ Πόλης έκανε τους βαθμούς του 43 και ανέβηκε στην 5η θέση, “κλειδώνοντας” ταυτόχρονα την παραμονή του στην κατηγορία!