Την τρίτη σερί νίκη στο πρωτάθλημα της Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ πανηγύρισε το απόγευμα του Σαββάτου στο Δημοτικό Στάδιο Πόλης Χρυσοχούς ο ΑΠΟΠ Πόλης!
Η ομάδα του Κώστα Καϊάφα επικράτησε με το εντυπωσιακό 4-1 του Αθλητικού Ομίλου Αυγόρου, σε παιχνίδι που αφορούσε την 27η αγωνιστική.
Τα γκολ για τους νικητές πέτυχαν οι Αγινά, Μπουμουά, Πατσαλίδης και Σάββα. Για τους φιλοξενούμενους ισοφάρισε προσωρινά σε 1-1 ο Θεοδούλου με εύστοχο χτύπημα πέναλτι.
Με τη νίκη ο ΑΠΟΠ Πόλης έκανε τους βαθμούς του 43 και ανέβηκε στην 5η θέση, “κλειδώνοντας” ταυτόχρονα την παραμονή του στην κατηγορία!