Την ήττα με 21-36 δέχθηκε σήμερα Σάββατο στο γήπεδο Αφροδίτη ο Προοδευτικός στο πρωτάθλημα χάντμπολ Ά κατηγορίας Ανδρών.
Οι “κόκκινοι” μπήκαν νοθρά στο παιχνίδι και είδαν τους φιλοξενούμενους να προηγούνται με διαφορά από τα πρώτα στάδια του αγώνα και το ημίχρονο να βρίσκει τις δυο ομάδες στο 9-16. Οι πράσινοι ήταν πιο αποφασιστικοί και με τη βοήθεια του κόσμου τους που έκανε “κατάληψη” στο γήπεδο Αφροδίτη πήραν την νίκη με το τελικό 21-36. Ο Προοδευτικός σε τρία παιχνίδια του πρωταθλήματος δέχθηκε ισάριθμες ήττες.