Ένας ακόμη ποδοσφαιριστής επέστρεψε το βράδυ της Παρασκευής στο “Στέλιος Κυριακίδης”.
Ο λόγος για τον δεξιοπόδαρο ακραίο αμυντικό του Εθνικού Άχνας ,Μάριο Δημητρίου, ο οποίος ήταν μέλος της ομάδας της Πάφου που κατάκτησε το Κύπελλο πριν από δύο χρόνια.
Ο Μάριος είχε την ευκαιρία να τα πει με παλιούς του συμπαίκτες και φωτογραφήθηκε με τον Βλαντ Ντράγκομιρ.