Πρώην συμπαίκτες και φίλοι!

Από: Γιώργος Γεωργίου

Ένας ακόμη ποδοσφαιριστής επέστρεψε το βράδυ της Παρασκευής στο “Στέλιος Κυριακίδης”.

Ο λόγος για τον δεξιοπόδαρο ακραίο αμυντικό του Εθνικού Άχνας ,Μάριο Δημητρίου, ο οποίος ήταν μέλος της ομάδας της Πάφου που κατάκτησε το Κύπελλο πριν από δύο χρόνια.

Ο Μάριος είχε την ευκαιρία να τα πει με παλιούς του συμπαίκτες και φωτογραφήθηκε με τον Βλαντ Ντράγκομιρ.