Με τρεις ΠΑΦΙΤΕΣ αθλητές αποχώρησε η Εθνική ομάδα στίβου κάτω των 23 για την Νορβηγία, όπου θα διεξαχθούν οι Ευρωπαϊκοί Αγώνες κάτω των 23 ετών.
Διαβάστε την ανακοίνωση του ΓΣ Κόροιβου:
Aναχώρησε η Εθνική Ομάδα Στίβου Κάτω των 23 ετών με προορισμό την πόλη Μπέργκεν της Νορβηγίας, όπου θα διεξαχθούν οι Ευρωπαϊκοί Αγώνες Κ23 από τις 17 έως τις 20 Ιουλίου 2025.
Η αποστολή αποτελείται από δώδεκα (12) αθλητές και αθλήτριες, γεννημένους από το 2003 έως το 2005.
Με ιδιαίτερη περηφάνια ανακοινώνουμε πως τρεις αθλητές του συλλόγου μας εκπροσωπούν την Κύπρο στη σημαντική αυτή διοργάνωση:
Ιωσήφ Κεσίδης – Σφυροβολία
Χριστιάνα Έλληνα – Ακοντισμός
Μιχάλης Χριστοφή – Άλμα εις Ύψος
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και είμαστε βέβαιοι πως θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό εκπροσωπώντας επάξια τη χώρα και τον σύλλογό μας! ![]()
![]()