Άντερσον: Είμαι πολύ χαρούμενος… Θα δώσουμε τα πάντα”

Από: Γιώργος Γεωργίου

Με ανάρτηση του στα social media, ο Άντερσον δηλώνει χαρούμενος που παραμένει στην Πάφος FC.

Διαβάστε όσα ανάρτησε:

Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να φοράω τη φανέλα της 𝗣𝗮𝗳𝗼𝘀 𝗙𝗖!

Από την πρώτη μέρα, ένιωσα την υποστήριξη όλων - του συλλόγου, του προσωπικού, των συμπαικτών μου και φυσικά, των καταπληκτικών οπαδών μας. 💙
Δείχνει ότι η σκληρή δουλειά αποδίδει καρπούς και ότι υπάρχουν ακόμα πολλά περισσότερα που μπορούμε να πετύχουμε μαζί.

Ας δώσουμε τα πάντα για τη νέα σεζόν. Είμαι περήφανος που είμαι μέρος αυτού του φιλόδοξου "project".
Πάμε Πάφος!