Ξανά μόνη στην κορυφή!

Από: Γιώργος Γεωργίου

Η νίκη της Πάφου επί του Παραλιμνίου και ταυτόχρονα η “λευκή” ισοπαλία στο ΓΣΠ ανάμεσα στην Ομόνοια και τον Άρη, φέρνει την ομάδα της επαρχίας μας ξανά μόνη πρώτη στην κορυφή της βαθμολογίας.

Στους 46 βαθμούς έφθασε η ομάδα του Κάρλος Καρσέδο μετά το σημερινό τρίποντο και ακολουθεί ο Άρης στους 44.