“Κιτρινόμαυρο” βάφτηκε το ντέρμπι της 11ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΠΟΑΣΠ, με την ΑΕΚ Κουκλιών να πανηγυρίζει μεγάλη νίκη μέσα στην Τάλα επί του τοπικού Μιλτιάδη με 2-1.
Στην 1η θέση ανέβηκε και πάλι η ομάδα των Κουκλιών, εκεί όπου ισοβαθμεί με την Χρυσομηλιά.
Τα αποτελέσματα του Σαββάτου:
Μιλτιάδης Τάλας-ΑΕΚ Κουκλιών 1-2
ΑΣ Μανδριών-ΚΝ Έμπας 7-0
ΑΕ Αμπελίτης-Άρμου FC 0-5
Aναγέννηση Ελπίδα-Ακρίτας Χλώρακας Β’ 3-2