Σπουδαία νίκη για την πρωτιά του 7ου Ομίλου πέτυχε απόψε το Βέλγιο κόντρα στην Αγγλία με γκολ του Γιανουζάι στο 51ο λεπτό.
Οι “Κόκκινοι Διάβολοι” του Μαρτίνεθ δάμασαν τα “Λιοντάρια” του Σαουθγκέητ πατώντας καλύτερα στο γήπεδο και βγάζοντας καλύτερα τους αυτοματισμούς που ήθελε ο προπονητής τους με αποτέλεσμα να πάρουν τους τρεις βαθμούς και να τερματίσουν στην πρώτη θέση του Ομίλου με το απόλυτο των τριών νικών κάτι που θα τους φέρει στην επόμενη φάση απέναντι στην Ιαπωνία που τερμάτισε στη δεύτερη θέση του 8ου ομίλου.
Οι Άγγλοι που τερμάτισαν στην δεύτερη θέση του 7ου ομίλου με έξι βαθμούς και θα αναμετρηθούν στη φάση των 16 με την Κολομβία που ήταν η πρώτη του τελευταίου ομίλου.
